torsdag 6. mai 2010

I LOVE ODALEN

Da er luer med bokstaver i boks:)

Den første ble inspirert av min hjembygd, nemlig Odalen. Vi har jo også I LOVE ODALEN t-shirts, men vi må jo ha luer også. Også laget en med navnet mitt på.
Hjemmesiden er nå straks på plass. Er veldig spent på denne, siden jeg ikke har sett noe av den ennå. Men kjenner jeg Mette rett blir det fantastisk bra:) Domene er kjøpt, så bare filene som må lastes opp. Veldig veldig spent...
Hun har forresten blogg, sjekk den ut Mette sin blogg

Ellers tenkte jeg på å komme med litt tips til dere i morgen. Bare få ferdig en eksamen først..

Ha en fin kveld Minuer :)

Hang looooose



Første luen med bokstaver:) Ble superfornøyd med resultatet, så har mange nye ideer til skrift på luene.



I LOVE ODALEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar